środa, 7 marca 2012

Drugi Marcepankowy Stosik

Już od jakiegoś czasu mam okazję oglądać Wasze stosiki, a jako, że dziewczę ze mnie zazdrosne, przyszedł czas na moje zdobycze. Co prawda, ostatni stosik jeszcze nie dokończony, ale postanowiłam nieprzeczytane jeszcze książki przerzucić do marcowego pokazu. Nie przedłużając, patrzcie i podziwiajcie :D


Tradycyjnie, od góry:
1. "Żelazny Król" Julie Kagawa - teraz czytam i powiem, że jestem zachwycona, recenzja wkrótce; zakup własny.
2. "Błękit Szafiru" Kerstin Gier - maruder oddał wreszcie do biblioteki, żebym teraz mogła się nią cieszyć ja :)
3. "Zapomniałam, że Cię kocham" Gabrielle Zevin - podpatrzyłam w bibliotece w nowościach i nie mogłam się powstrzymać...
4. "Plaga" Michael Grant - czwarty tom serii "Gone", jestem ciekawa, co w tym razem przygotował dla nas autor; z biblioteki
5. "Kłamstwa" Michael Grant - również "Gone"; także biblioteka
6. "Cisza" Becca Fitpatrick - jak już serię zaczęłam, to wypadałoby skończyć, poza tym jestem ciekawa dalszych przygód Nory; zakup własny
7. "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills" Anastasia Hopcus - muszę poczekać, aż dopadnie mnie jakiś czytelniczy zastój, a wtedy sięgnę po coś lekkiego...; zakup własny
8. "Kłamczuchy" Sara Shepard - muszę wreszcie zacząć czytać, bo właściwie tylko chęć zapoznania się najpierw z pierwowzorem powstrzymuje mnie od obejrzenia serialu; zakup własny
9. "Clockwork Prince" Cassandra Clare - tak wiem, już się chwaliłam, ale nie mogło go tu zabraknąć, teraz na prośbę Blair będę jeszcze relacjonować jak mi idzie :) ; zakup własny
10. "Podręczny słownik angielsko-polski" - nie powinno go tu być, ale ostatnio coraz częściej mi się przydaje :D

To by było na tyle, a ja znowu nie wiem, kiedy to wszystko przeczytam...

PS Znacie jakieś dobre słowniki internetowe?

37 komentarzy:

  1. A co do słowników - ling jeśli chodzi o tłumaczenia ang-pol, a do idiomów i ogólnego znaczenia słów - dictionary.reference.com i cambridge'owski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie zazdroszczę 4 tomu serii Gone ;) Poprzednie bardzo mi się podobały, więc mam nadzieję, że wkrótce uda mi się go zdobyć ;) No i polecam Ci serdecznie "Zapomniałam, że Cię kocham" - rewelacyjna książka ;)) W wolnej chwili poszukaj także "Gdzie indziej" Gabrielle Zevin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stosik! Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę książek i ja mam u siebie ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaa szaleje za książkami ;d
    Polecam książkę nawiedzone miasteczko. ;)
    niestety nie znam dobrych słowników, zawsze trafiam na złe. ;x
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik. Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stos! A co do słownika to chyba najlepszy jest ten z Google - dajesz na stronę główną Google, a potem w pasku na górze w zakładce Więcej klikasz Tłumacz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby Słownik był ściśle związany z "CC"? :D
    Fajnie, że jeszcze ktoś podziela mój entuzjazm nad "Żelaznym Królem" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Same perełki, że się tak wyrażę. Ależ bym chciała mieć na własność "Mechanicznego księcia" (bo chyba takie jest polskie tłumaczenie książki "Clockwork Prince" ). Życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję Kłamczuch, bo uwielbiam tę serię :)
    A za Gone się chcę zabrać, tylko nie mam kiedy.

    A internetowy słownik to megaslownik.pl Tam jest wszystko chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik<3
    Cisza <3 Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny stosik;) Zazdroszczę chyba najbardziej Żelaznego króla. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same fajne książki, które chciałabym przeczytać, ej;D
    "Błękit szafiru", "Gone", "Kłamczuchy".. Zazdroszczę, ale życzę miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący stosik:) "Ciszę" już dawno czytałam i bardzo mi sie podobała, ogólnie całą serią jestem zachwycona i teraz czekam na ostatnią część:) Nawiedzone miasteczko ciekawe brzmi:) z jakimś horrorem mi się kojarzy.
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos, same smakowite pozycje!
    Ze słowników mogę polecić dict.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący stosik, a ten słownik podręczny jest całkiem "podręczny" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, rzeczywiście jest bardzo 'podręczny', ma tylko 913 stron..., ale to jeszcze nic, polsko-angielski ma 1036 :D

      Usuń
  17. ja własnie tez dodaje swój stosik ale mój bedzie mały w porównaniu do Twojego

    OdpowiedzUsuń
  18. Ze mnie również jest straszna zazdrośnica, szczególnie jeśli chodzi o książki. Tobie z chęcią bym zabrała "Ciszę", bo o długiego czasu się na nią zapatruję :)
    Popieram Natulę słownik rzeczywiście jest bardzo podręczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! ukradłabym Ci Błękit Szafiru! Króla ^^ czekam na recki i miłego czytania oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama chętnie poczytałabym "Mechanicznego Księcia", lecz moja znajomość angielskiego raczej mi tego nie ułatwi xD
    Śliczny stos :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Na prawdę świetny stosik- tylko pozazdrościć. Sama poluję na Żelaznego Króla i Błękit szafiru :> pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, "Mechaniczny książę"!!! Ależ Ci zazdroszczę, muszę to przeczytać! Ale trzeba poczekać na wersję polską, niestety :( Polecam "Pretty", "Trylogię czasu" i "Gone". A stos świetny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stoos! ;D Zazdroszczę Żelaznego króla.

    OdpowiedzUsuń
  25. "Żelazny król" jest świetny. A "Clockwork prince" to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boksie książki! Zazdroszczę Żelaznego Króla. Z chęcią bym go przeczytała.;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo! Szczególnie chętnie zabrałabym Ci "Żelaznego króla" i PLL. Dlatego lepiej schowaj...

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję stosiku, miłego czytania ;D!

    OdpowiedzUsuń
  29. O, Błękit szafiru... poluję na tę serię ;) O książce Żelazny Król jeszcze nie słyszałam, ale skoro zachwalasz to już nie mogę doczekać się recenzji :D No i gratuluję świetnego stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O świetny stos!
    Tak btw to Twoja biblioteka dziwnie znakuje książki XD

    Fajnie że będziesz pisać jak ci idzie - już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  31. A słowniki - dinki. pl i google - tłumacz

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stos :)Powodzenia w czytaniu oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojj, ale perełeczki! ♥

    Zazdroszczę, lepiej trzymaj mocno :D

    Z wielką chęcią podkradłabym Ci "Clockwork prince", oj tak ;)

    Pozdrawiam i zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Oczywiście za każdy komentarz jestem niezmiernie wdzięczna, więc skoro już tutaj jesteś, zostaw po sobie ślad ;)